1. Türk kültürüne yönelik çerçeve oluşturmak amacıyla ‘’Memleketim Türkiye’’ kitabı etkileşimli kitap okuma yöntemiyle okundu. Çocuklarla konu hakkında sohbet edildikten sonra çocuklara Türkiye haritasını gösterildi. Önce yaşanılan şehir gösterildi ardından bölgeler tanıtılır. Her bölgenin kendine özgü kültürü olduğu vurgulandı. Toplumların kendilerine özgü olan ve gelecek nesillere aktardıkları maddi veya manevi her şeye kültür dendiği söylendi. Her ülkenin kendine özgü kıyafetleri, yemekleri, müzik, sanat ve spor alanları olduğu vurgulandı ardından Erzurum ilimizin tarihi, mimari ve yöresel lezzetleri görsellerle desteklenerek sohbet edildi.
Kültürümüzde önemli yeri olan Nasrettin Hoca’nın Fıkraları okundu. Nasrettin Hoca tekerlemesi okundu. Fıkralarla ilgili hazırlanan olay sıralama kartları ile etkinlik yapıldı.
2. Nasrettin Hoca ile ilgili şiir hazırlama ve sanat etkinliği çalışması yapıldı.
Hazırlanan içerikler günlük plan akışlarında yerini alarak uygulamalar yapıldı.